mandag 17. september 2012

"Count your life by smiles, not tears - Count your age by friends, not years..."

... om jeg følger oppfordringen i dette sitatet må jeg nærme meg et fossil, for jeg føler meg SÅ utrolig heldig som har så mange flotte, fine, fantastiske venner og familiemedlemmer i livet mitt! 
Selv om jeg egentlig hadde planer om å la den store 3-0 dagen passere i nogenlunde ro og stillhet ("Feire kan jeg gjøre når prinsessa er vel ankommet, og champagnen kan flyte fritt"), er jeg veldig glad for at mine nærmeste hadde andre planer.. 
Jeg jobber fortsatt med å få ned adrenalinet etter at denne fine ♥ gjengen tok meg skikkelig på senga med en fredags-morgenkvist-kaffe-&-kake-surprise-bursdags-appearance dagen før dagen! Noe slikt var bare IKKE på radaren i det hele tatt, så det ble selvfølgelig tårer og tuting (takk til gravidhormoner...!), men mye latter og smil som preget fredagsmorgenen.  Dette oppmøtet resulterte i en solid gangsperre i smilemusklene, og en fantastisk kickstart på bursdagshelgen. 
Stemningsbilder er som fløtekarameller - kan suges på leeeenge i etterkant :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar