mandag 17. september 2012

Dagdrømmer....

... etter å ha blitt inderlig bortskjemt av min kjære mor og min kjæreste kjæreste, har jeg blant annet to magiske reiser å se frem mot i 2013.. 
Hva har jeg gjort for å fortjene dette mon tro?! :)

Når jeg var av en noe yngre årgang var jeg og mamma på en episk interrail-ferie gjennom Europa, og jeg falt pladask for Broenes by etter noen dager der. Jeg deklarerte da at om jeg noen gang giftet meg var det Venezia som skulle være rammen for begivenheten. Nå er det ikke det å være hvit brud som står øverst på to-do listen min, men nå får jeg sannelig  muligheten til å dra tilbake uansett - med min kjære m♥r som reisekompanjong...
Gelato, gallerier, vino tinto, pasta og antipasta...
Lykkepille.

Som om ikke det var nok, fikk jeg en carte-blanche tur av min kjære for meg, han og det lille frøet vårt..   HELT vanvittig flott gave, så nå blir det dagdrømming på høyt nivå. og en solid dose elle-melle før jeg lander destinasjonen :)
Rio? Karibien? Thailand? Roma? USA? Dubai? Sidney? Vietnam?
* drømme * drømme * drømme *
#snillestekjæresteniverden♥

Smil på smil på hjertesmil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar